По- бърз, по- удобен, по- чист, по- конфортен пътнически ЖП транспорт
Животът ми се разви така, че беше и е неразривно свързан с железницата. Затова проблемите на всеки обикновен българин, на който му се налага да ползва услугите на родния ЖП транспорт никак не са ми чужди, дори напротив…Чета, че Европа, отделя за жп транспорта у нас достатъчно средства, но трябва да се използват за проекти, които биха допринесли за развитието му. Чета специалисти, че основни проблеми за усвояването на европейските средства в бранша са липсата на експертен потенциал и административен капацитет- според мен решими проблеми, въпрос на държавническа воля. ЕК обяви 2021 г. за година на ЖП транспорта и ще стимулира инвестициите в такъв тип транспорт, обновяването на инфраструктурата, модернизирането и популяризирането му. ЖП транспорта е по- екологичен- с минимално отделяне на вредни емисии.Силно се надявам в бъдеще на политиката за увеличаване средствата за железницата и ефективното им използване в посока повишаване на конфорта на пътуване на обикновения човек- живеещ в малкия град, но работещ или учещ в големия град. Добре е да се помисли за развитие на регионални и крайградски железници особено за София-град, Софийска област,Перник, Пловдив и др. големи градове, така щото да осигуряват връзка с малките населени места като предпочитан и сигурен вариант за придвижване.
Докладвай предложение
1 Коментар
Аз все се чудя, защо накупиха нови локомотиви и искат да купуват големи еректрички (по 240 места) – като изключим нощните влакове София-Варна и София-Бургас, евентуално и някои международни връзки, всичко останало у нас е целесъобразно да бъде поето от малки мотриси (от 30 до 120 места) – които да са по-начесто и така да направят железопътния транспорт по-привлекателен.