- Изработване на цялостна стратегия за развитие на туризма с хоризонт от 10 години;
- Промотиране и подобряване на имиджа на България, чрез активна маркетингова кампания на страната, като целогодишна туристическа дестинация с акцент върху различните видове туризъм: морски, планински, СПА & Уелнес, винен, културно-исторически, конгресен и други;
- Подготовка и създаване на квалифицирана работна ръка, повишаваща качеството на туристическата услуга. Чрез програми за практическо обучение, базирано на привличане на международни специалисти;
- Законодателни промени, гарантиращи ограничаването на презастрояването в туристическите курорти с цел опазване на природата;
- Опазване и поддържане на културно-историческите паметници и подобряване на инфраструктурата за достъпа до тях;
Създаване на единен електронен регистър (дигитална туристическа платформа), описваща и обединяваща всички национални забележителности и маршрути, ресторанти, винарни, спа комплекси и други туристически дестинации.